مبلمان ویلایی - An Overview

Wiki Article

برای این منظور محصولاتی را تولید می کنیم که مناسب هر نوع آب و هوایی باشد و کمترین تعمیر و نگهداری را لازم داشته باشد.

علاوه بر جنس، تنوع در طراحی از دیگر خصوصیات مبلمان این مجموعه است. این مجموعه انواع مبلمان، ست های ناهارخوری، نیمکت های فضای باز، سطل زباله، میز تاشو، انواع فلاورباکس و تخت آفتاب را تولید و به مشتریان خود عرضه می کند.

 استفاده از چوب های دیگری مانند چوب بلوط و ایروکو ( چوب های سخت ) در برنامه های آتی این مجموعه قرار دارد، تا بتوان با توجه به سختی این گونه از چوب ها، اسکلت اصلی مبلمان ها را از جنس چوب در نظر گرفت.

فایل اتوکد پلان ویلایی مورد نظر شامل دو واحد دوبلکس در دو طبقه همکف و اول و یک واحد مستقل بزرگ در طبقه سوم می باشد.

علاوه بر پلان ها دو نمای شمالی وجنوبی به همراه مقاطع طولی و عرضی در این فایل اتوکد پلان ویلایی در نظر گرفته شده است.

محوطه سازی حیاط کوچک – محوطه سازی باغ و ویلا – محوطه سازی باغچه – محوطه سازی در معماری – محوطه سازی

دانلود و ارائه این نقشه کاملا رایگان بوده و برای دانلود و استفاده از آن فقط کافیست یک صلوات بفرستید.

آموزش مدل سازی طراحی داخلی ودکوراسیون با تری دی مکس (معماری)

جزوه زبان تخصصی معماری مهندس خرسند ( جزوات کنکور ارشد معماری )

یکی از مکان های بسیار ایده آل برای لذت بردن از هوای آزاد ، تراس منزل می باشد . با توجه به اینکه امروزه منازل آپارتمانی رو به افزایش است ، توجه به تراس منازل از اهمیت بالایی برخوردار است . بسیاری از افراد سعی می‌کنند تراس منزل خود را ، تبدیل به یک محیط دنج و آرام برای استراحت ??? ???? نمایند . برای این منظور می توانید از وسایل و تجهیزات بسیار مختلف و متنوعی استفاده کنید . به دلیل اینکه فضای تراس یا همان بالکن بسیار محدود می باشد . به همین دلیل نیاز دارید قبل از انجام هر کاری ، فضای خود را به دقت طراحی کنید .

فضای باغ و یا ویلا دارای ویو زیبا و آرامشبخشی می‌باشند که هر کس می‌تواند با قرار گرفتن در آن فضا، استراحت کرده و خستگی در کند. شما می‌توانید با داشتن مبلمانی جذاب، زیبایی باغ خود را دو چندان کرده و از آن لذت ببرید.

در اینجا می‌توانید انواع مبلمان باغی و ویلایی آلاچیق را که برای دسترسی راحت‌تر شما به ۳ دسته تقسیم شده‌اند، مشاهده کنید.

ممکن است برخی از افراد مبلمان فضای باز را جزئی از وسایل لوکس خانه به حساب آورند و یا استفاده از آن را در مکان هایی که دارای فضای کمی هستند دور از ذهن و یا نادرست تلقی کنند، اما واقعیت این است که این مبلمان ها در طرح، مدل، جنس و اندازه های مختلف تولید شده و برای مصارف گوناگون به بازار عرضه می شوند و به همین سبب امکان استفاده از آن در هر مکان و فضایی وجود دارد به طوری که می توان با استفاده از چند گلدان و یک ست از این نوع مبلمان فضای تراس، حیاط، باغ، ویلا، بام، رستوران وکافی شاپ را به محیطی آرام و لذت بخش تبدیل کرد.

نقشه های فاز ۲ – اختصاصی طراحی فنی و اجرایی ( بهمراه نقشه فاز ۱ و فاز ۲ کامل )

Report this wiki page